Saturday, June 27, 2009

Hiko's world page41(Letters from Kampar--I know there will be rainbow)

Hi,this time...for the first time,I would like to express my thoughts using Chinese,but I will first write something in English.Hmmm.......nothing much or big though,just got a very good feeling of what is about to come,my rainbow is out,and praise the Lord because he gave me a whole new horizon to look forward to.Dear Lord,thank you so much.

其实,语言并无法完全表达我目前心中的喜悦,因为我又再次深深感受到我亲爱的天父一直与我同在,带领着我,帮助我,教导我,安慰我。。。试问这世上还有比这更好的吗?上帝聆听了我的祷告,与我说话,我满心欢喜。上帝赐予我的那道彩虹,我知道就在前方。这周末,我在神里面重新得力了,重新充电了,前面的道路我会努力地为上帝奔跑。我知道你们大概很模糊,不晓得我在说什么吧。。。其实,就是我心里的一些感受,说你也不易明白,不过不要紧。。。你为我感谢神,为我喝彩就好了,若是你也有同感,同样认为上帝就是主,是我们无时无刻的依靠,是信实的,是我们的救赎的话,那我们就握个手吧。。。因为我们都是蒙福的。感谢上帝!赞美上帝!!愿一切的尊贵和荣耀都归给祂!!!!


Hahaha...something extra to tell...I finally found my real Japanese name pronunciation(based on my Chinese name characters)which is called NOGIHIKO based on this 2 kanji/Chinese characters>>
穎彦,before this,you might heard of me calling myself YOSHIHIKO which is actually a repetition of the last character of my Chinese name,it is still valid though....hahaha...SO HAPPY!!YAY!!!~~~anyway..the name is merely just for fun.haha...

No comments:

Post a Comment